10.8.2015

#Boyfriend-haaste

Mä ajattelin ottaa osaa tohon netissä kiertävään #Boyfriend- haasteeseen, kun ne kysymykset oli niin hauskoja :D Muutamia postauksia oon jo lukenut ja on ollu hauska nähä miten hyvin miehet on tyttöystävistään/vaimoistaan tienneet :) Tässä siis meidän, haastattelin Tuukkaa kun se niin halusi ja mun kommenttia on sitten kursivoidulla perässä. Have fun!

1. Jos tyttöystäväsi katsoo telkkaria, mikä siellä todennäköisesti pyörii? - Netflix ja sieltä Frendit, ja jos katotaan digiteeveen puolelta, ni todennäkösesti joko Emmerdale tai Gordon Ramsay :D

Ihan oikein. Orange is the new black on myös yksi näistä :)


2. Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa? - Täl hetkellä sanosin, et se on toi jugurtti-ruohosipuli, ku se on vaan niin helvetin hyvää.

Kyllä! Toinen vaihtoehto olisi hunaja-sinappikastike, NAM!

3. Mikä on hänen inhokkiruoka? - (pitkän hiljaisuuden jälkeen) Hernekeitto. Koska mul ei mitään muuta tuu mieleen :D

Hernekeittoa en inhoa, mutten syö kauhean mielelläni. Isovanhempien hernekeittoa tykkään syödä, koska se on alusta asti itse tehty, ja tässä lähiaikoina oliskin tarkotus opetella sen teko ilman purkista ottamista! :) Inhoan ruusukaalia.

4. Menette ulos illalliselle ja drinkeille, mitä hän tilaa? - Pieni talo Preerialla - ravintolassa, dippilautanen alkuruuaksi, pekonipossua pääruuaksi ja sen jälkeen on niin täynnä, että jälkiruokaa ei tarvita :D Juomaksi mamma ottais sidukan :P

Tuolla ravintolassa, mikä valittiin muuten meidän kantapaikaksi, ottaisin alkuruuaksi juurikin ton dippilautasen mikä otettiin viimeksi (sitruunadipillä), pääruuaksi saattaisin ottaa savulohta tai sitten joko vuohenjuusto- tai aurajuustobroileria :) Juomaksi todennäkösesti juurikin ton sidukan :D

5. Mikä on hänen kengänkoko? - 41-42.

Yleisimmin joo, mut vaihtelee laajemmin välillä 39-43 :D Riippuu tosi paljon mallista, kun mulla on lättäjalka.

6. Jos hän keräilisi jotakin, mitä se luultavasti olisi? - (naurun kanssa) Värityskirjoja! Ei se oo hyvä vastaus...(Miettii) Ei tuu muuta mieleen tähän hätään.

Yksi mikä tulee mieleen, on kynttilät ja erilaiset kynttiläaluset :) Mut en kauheen keräilijätyyppiä oo kumminkaan :) Enemmän merkkaa tunnearvo.

7. Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä? - No suklaa uppoo ainakin! ja "Äitylit"- jäätelöä :D Pullaa...

Liian oikeessa... Jos en olis nyt alottanu tiputtaa painoa ja korjannu ruokavaliota, olisin valitettavasti ja todennäkösesti monta kymmentä kiloa painavampi vuoden loppuun mennessä.

8. Minkälaista musiikkia hän kuuntelee? - Haetaanko täs tyylilajia vaai ? Sulla uppoo ysärit, Sunrise Avenue, ja Suomi hiphop/ Suomi räppi- ne mistä mä en nyt välttämättä tykkää :D

Mulla ei oikeestaan oo mitään tarkkaa tyyliä mitä kuuntelen, vaan mun musiikin kuuntelut riippuu niin paljon mielialasta- jos tarviin piristystä, on kaikki tanssikappaleet vahvalla tahdilla hyvää musaa, jos taas oon ahdistunu tai ärsyyntyny, voidaan mennä suht raskaaseenki musiikkiin. Myös klassinen menee :)

9. Minkälaisista elokuvista hän pitää? - Kauhu! Sitte on noi tommoset tietyntyyliset sotaelokuvat mitkä liittyy historiaan. Trillerit ja kyl sinne toimintaelokuviaki mahtuu :) Nii ja tanssielokuvia - jostain syystä tuli just Step up esimerkiks.

Kyllä :) Juurikin näin, komediaa unohtamatta :) Avaruusjutut ja semmoset ei taas muhun niin iske.

10. Minkä väriset silmät hänellä on? - Mamma has pretty green eyes ;)

With a little brown shading ;)

11. Kuka on hänen paras ystävä? - (Nauraa) Tuntuu et täs on niin paljon vaihtoehtoja. Valitaan Clarissa. Ootte kumminki ollu nii pitkään kavereita.

Mä en tykkää laittaa ystäviä paremmuusjärjestykseen. Ne on kaikki mulle tärkeitä, ja jutut mitä niiden kanssa puhutaan, vaihtelee. Kaikki on syystä mun Ystäviä isolla yyllä, eikä kavereita <3

12. Asia mitä usein teet, josta hän ei pidä? - Tää onki helppo: en kuuntele. Luet jotain uutista ja seuraan jotain muuta, ni se ei jää päähän.

No tää on aika oikein, mut mä ehkä sanosin vähän eri tyylillä. Meidän taloudessa on vaan kaks aikuista, ja jos Maisa on esim. nukkumassa ni kelle muullekaan mä puhun :D Eikä oo kyse vaan uutisista, vaan jostain kysymisestä tai ihan vaan juttelemisesta :D Yleensä mun keskustelut itseni kanssa käydään pään sisällä.

13. Missä hän on syntynyt? - Kyl mä sanoisin et vahvasti Lahdessa.

Kyllä, Päksissä.

14. Jos leipoisit hänelle synttärikakun, millainen se olisi? - Ongelma on se, et mä en leipois, mä tekisin sillon näkkärilohen! :D :D :D

Oi kiitos rakas :D Mä odotin jotain muuta vastausta esim. mansikkakakkua, mut tääkin käy vallan mainiosti! :D

15. Minkä parissa hän viettää mielellään monia tunteja? - Blogin ja värityskirjojen! Myöskin Netflixin. Ja Maisan ja isin seurassa, ja kahvittelemassa :)

Näin on :) Sosiaalinen elämä on sitä mitä mä tarviin, mut myös sitä omaa tekemistä pitää olla :)

16. Mitä hän osaa erityisen hyvin? - Leipominen ja ruuanlaitto, vaimomatskua ;) Neulominen, sitä osaat erityisen hyvin.

Omasta mielestä mun ruuat ja leipomukset ei ikinä onnistu, enkä omasta mielestä osaa oikeestaan mitään erityisen hyvin :D Sanoisin omasta puolesta tähän ehkä ton värittämisen ku on kaikki viivat yms valmiina eikä tarvi ku jättää aivot narikkaan ja ottaa kynät käteen :P

17. Mikä on oudointa ruokaa, mistä hän pitää? - (nauraa kovasti) Kaikki missä on seassa hernemaissipaprikaa :D

Tuukan mielestä se on outoa ja mun mielestä kuuluu tosi moneen ruokaan :D Mun mielestä oudoin mistä tykkään on erilaiset suolasen ja makeen yhdistelmät, niinku joulupiparit ja aurajuusto ;)

18. Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan? - Puhelin, pankkikortti ( koska se on puhelimen kotelossa) ja ennen ku tähän muutettiin yhteen ni laukku.

Mun tarkistuslitania ovesta ulos lähtiessä on puhelin, avaimet, lompakko. Nyt ku asutaan saman katon alla, se avaimet kohta koskee lähinnä Tuukkaa- sillä on auton ja kodin avaimet samassa nipussa.

19. Mikä saa hänet ärsyyntymään? - MINÄ! Se, että ku mä käsitän väärin asioita. Herääminen särkyjen kanssa. Nälkä!

Nälkä ja kipujen kanssa herääminen on ehkä ne mitkä saa kiukkuamaan eniten. Aina nauretaan sitä, miten meillä kinataan niistä pienistä asioista ja keskustellaan asiallisesti isoista asioista. Eli vaikka Tuukka saiskin mut välillä ärsyyntymään, mäkin käsitän asioita tosi usein väärin, koska mun muisti raskauden jälkeen on huonontunu niin paljon ni saattaa mennä asiat sekasin tai unohdan sanoa jotain ku kuvittelen sanoneeni sen jne. Ja se turhauttaa mua tosi paljon.

20. Entäs piristymään? - Maisa :) Kyl vissiin mäki saan joskus piristymään :D Ku pääsee tapaamaan kavereita.
Tiivistetysti perhe ja ystävät <3

21. Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee? - Sunrise Avenuen Samu, Gordon Ramsay koska se on vaan niin äijä, lasketaanks se Kodan äiti julkisuuden henkilöks? Kuu Jarvako se oli ? Sen blogi on se mitä sä seuraat ehkä eniten :)

Kyllä, kyllä ja kyllä! Kuu on niin luonnonkaunis ja ihanan iloisen ja positiivisen oloinen nainen, joka osaa kirjoittaa ihanan eläväisesti blogiaan ja tuntuu sellaiselta persoonalta, että voisi olla mukava tavata hänet joskus :) 

22. Millainen hän on tyttöystävänä/vaimona? - Joskus todella rasittava, mutta silti rakastan <3 En haluu täydentää yhtää sen enempää, koska tosta tulee se kokonaisuus :)

Tunnustan <3

23. Milloin hän tapasi vanhempasi? - Rapujuhlien jälkeen syyskuun puolenvälin pintaan 2013, kun palautettiin Volkswagen Karmann Ghia -65 isälle. Auto oli lainassa, ku pikkusisko tartti mun autoa hevoskärryn vetoon.

Tää on oikeestaan semmonen, mitä aina välillä muistellaan :) Tosiaan Tuukka oli lähdössä heittämään mua takasin Liipolaan rapujuhlilta Karmannilla, mutta Liipolan maineen takia ei uskallettu sillä sinne lähteä. Oltiin melkein Mäntsälän Lidlin kohalla, ku Tuukka ilmotti et tapaan sen vanhemmat kymmenen minuutin sisään :D No mähän olin ihan kauhuissani et " mitäköhän nekin ajattelee musta" ja " miltä mä näytän" jne jne :D Tapaaminen meni loppujen lopuksi ihan hyvin, ja sain Tuukalta jälkeenpäin tietää, että äitinsä oli tykännyt kun olen tällainen "normaali" :D

24. Mikä on hänen uusin villityksensä? - Virkatut korit, sitten on värityskirjat ja "Äitylit"- jäätelö :D

Amen for that.

25. Millainen on hänen kotilook? - Haluunko mä antaa tähän täysin rehellisen vastauksen? :D Kollarit ja t-paita...

Tälleen kuumilla ilmoilla shortsileggarit ja löysä paita, viileemmillä ilmoilla ne kollarit ja t-paita :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista :)